Over de klant_

Provincie Overijssel is een middenbestuur dat inspireert, innoveert en investeert. Zij werken samen met partners, andere overheden en burgers om projecten te realiseren. Zij zijn gericht op de toekomst en de buitenwereld.

Doelstelling

Provincie Overijssel had als doel om hun inwoners te motiveren om meer groen in hun tuinen te krijgen. Shift Gedrag had uitgewerkt hoe zij het beste het doelgroep kunnen bereiken en hadden hierbij een online campagne bedacht. Een onderdeel hiervan waren de video's. De nadruk moest liggen op het gezinsleven, hoe een gezin plezier heeft aan al het groen. Om onbewust het boodschap mee te geven dat de inwoners willen genieten van hun leven met het gezin, in het natuur.

Oplossing

Wij hebben 3 korte video's gemaakt met de nadruk op plezier met het gezin in het natuur. Ook is er van elk video een korte versie gemaakt voor social media zodat kijkers geprikkeld werden om de website te bezoeken.

Werkwijze_

Shift gedrag had ons vantevoren geïnformeerd de ins en outs van de doelgroep. Wat is hun leeftijd, wat vinden ze belangrijk, hoe denken zij, etc. Hierdoor waren wij in staat om een concept te bedenken die past bij het doelgroep en de juiste boodschap te creëeren. Met de gegeven informatie waren wij ook in staat om de juiste mensen te casten die een herkenbaar beeld schetsten voor ons doelgroep. De video’s voor deze campagne waren in 1 dag gschoten met een hele strakke planning en de opdrachtgever was er ook bij om een beeld te krijgen van hoe het eruit zou kunnen zien,

Resultaat

Video's die mooi bij de campagne pasten. Zowel qua look en boodschap bij hun campagne. Ook waren er korte social media varianten van gemaakt zodat zij dit ook konden inzetten voor op social media.
Video afspelen
Video afspelen
Video afspelen

We hebben meer!

Oliver IT

Brandingfilm

EyeQuestion

Productvideo, brandingvideo, wervingsvideo

ACE Mobility

Aftermovie

Boxplay

Brandvideo

Samenwerken of een vraag?