Wij hanteren een persoonlijk aanpak voor elk project. Zo zorgen we ervoor dat we jouw merk, doelgroep en doelen begrijpen.
Als het mogelijk is werken we met een data-gedreven aanpak. Wij werken niet alleen maar op gevoel maar wij versterken onze projecten met onderzoek, statistieken en trends.
Een duidelijke briefing zorgt ervoor dat wij een voorstel kunnen maken die klopt. Om het jullie wat makkelijker te maken hebben wij hier een briefingsformulier gemaakt. Aan de hand van de briefing kunnen wij, als het nodig is, een data analyse doen. Zo zien wij al welke richting je op moet gaan met de video’s en kunnen we al gerichter aan de slag.
Wij leggen de data voor als dat van toepassing is. Vervolgens aan de hand van een brainstormsessie halen wij de input op bij jullie. Zo zorgen wij dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Wij werken dus dan ook samen zodat wij jullie organisatie ook leren kennen en ook de juiste verwachtingen naar boven krijgen van jullie. Door samen te werken weten wij wat we gaan maken.
Na het opgehaalde input zijn er al wat ideëen ontstaan samen met jullie. De richting is duidelijk, wij werken een voorstel uit dat haalbaar is met het concept. Na goedkeuring gaan wij dieper in op de data en werken wij het voorstel uit.
Het concept wordt uitgewerkt, eventueel op basis van data. Zo creëeren wij een concept dat aanslaat bij jullie kijkers. De bijbehorende storyboard en script wordt uitgewerkt. Als deze eenmaal goedgekeurd zijn gaan we aan de slag met de productiefase.
Nu gaan we beginnen met alles organiseren. Denk aan acteurs, camera benodigheden, locaties, props en meer. Een draaiboek wordt ook gemaakt zodat jullie op de hoogte zijn van wat en wanneer iets gebeurd, ook handig voor als jullie zelf nog iets moeten regelen.
Ons crew gaat aan de slag. Goed voorbereid en uitgewerkte scripts zorgen wij ervoor dat alles soepel verloopt.
Na het schieten gaan we de beelden overzetten. We zorgen dat alles dubbel is opgeslagen en maken een eerste montage. De beelden worden samen gevoegd zodat het een geheel wordt met de muziek, voice-over en geluidseffecten.
Wij hebben inmiddels de eerste versie gestuurd en ontvangen dan jullie feedback waarna wij alles alles nog een keer nalopen en perfectioneren. Is alles goed gemixed, zijn alle kleuren goed voor de meeste schermen. Als het beeld ons raakt, krijgen jullie het eindresultaat.
De video(s) staan online en nu? afhankelijk van jullie doel is er nog veel winst te behalen door middel van videomarketing. Als dit het geval is gaan wij aan de slag met het analyseren van de prestaties van de video en kijken we hoe we het kunnen optimaliseren.
Laat een bericht achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Videomarketing werkt op basis van data. Wij maken gebruik van verschillende tools om te achterhalen waar jullie video het best op (kan) scoren. Met deze data kunnen wij ook de video’s optimaliseren. Dit is een korte samenvatting van hoe het kan werken. Neem contact op als je meer informatie over dit onderwerp wil.
Stuur een bericht. Groot kans dat we je gewoon alsnog kunnen helpen.
Soms is het niet zo voor de hand liggend welke soort video je nodig hebt. Wij benaderen het strategisch waardoor het vanzelf duidelijk wordt wat je nodig hebt. Neem daarom ook contact op .